Лицарський турнір
Мета. Виховувати у дітей культуру поведінки; сприяти формуванню навичок партнерського спілкування між дівчатками та хлопчиками; розвивати і зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, творчі здібності; виховувати повагу в особистих стосунках, почуття колективізму та взаємодопомоги.
Настало свято-конкурс нині.
Сьогодні все учнівство тут,
І в цьому залі радість лине,
Цікаві ігри всіх нас ждуть.
Дівчинка. Ой це раніше були часи, раніше були лицарі. Вони все вміли.
Хл.А хіба ми не лицарі?
Дв. Та де вам? У них було стільки честі, шляхетності, вони захищали даму свого серця…
Послухай ось я тобі розповім. Коли їх посвячували у лицарі, вони повинні були пройти ніби іспити.
Хл. І тут іспити? Невже тобі віриться, що тоді були екзамени? Адже це було так давно!
Д. Безперечно так. А ти вдумайся? Отже, вони повинні були пройти декілька випробувань; перевірити їхні вміння фехтування, їздити верхи, стріляти, плавати та складати пісні.
Х. ну давай по черзі. Що там було перше?
Д. так , пісня дамі серця.
Х.Вийди на вулицю, там сидять хлопці з гітарами та співають пісні.. Там не тільки про даму почуєш , а й таке…
Д. Ну, добре, далі – Фехтування.
Хл.. ти що забула., як вправно фехтують наші хлопці під час прибирання пришкільної ділянки.
Д. Далі йде – їзда верхи
Хл. Хлопці непогано катаються верхи … на перилах!
Д. Далі гра у шахи.
Хл. Та наші вміють не тільки у шахи, а й «морський бій» та в « хрестики нулики» … навіть на уроках під пильним оком учителя.
Д. А ще плавання.
Хл. А хіба ви ніколи не спостерігали, як біля дошки « плавають» ті, хто не вивчив урок?!
Д. Ще можна наводити багато прикладів. Та не будемо заходити дуже далеко. Я вважаю, що таких не можна назвати лицарями!
Ведуча. Невже серед вас не знайдеться чесних, благородних справжніх лицарів?
( Виходять учасники турніру)
Сьогодні наші хлопці спробують себе в різних видах змагань та обов’язково отримають титул лицарів школи!
Презентація команд: назва, девіз.
- Лицарі всіх часів багато мандрували, тому багато знали. Наші хлопці – лицарі також багато знають та можуть відповісти на будь – яке складне питання. Тому ми проводимо конкурс кмітливих.
Загадки
1. В спеку, дощ і навіть сніг
На шкільний спішать поріг.
Вчителі їх вчать читати,
Віднімати, додавати. (Учні)
2. В кожній школі він живе,
На уроки діток зве.
Поки вчаться – він мовчить,
А перерва – то кричить. (Дзвінок)
3. Кулька крутиться, працює,
А з-під кульки – рідина.
Швидко літеру малює
На папері –штучка ця. (Ручка)
4. Дуже я потрібна всім –
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга)
5. Не кравець, а все життя з голками ходить.(Їжак)
6. Хто в зоопарку найвищий? (Жирафа)
7. Без чого людина й п’яти хвилин не проживе? (Без повітря)
8. Який ключ літає? (Журавлиний)
9. Хто завжди правду каже? (Дзеркало)
10. Коли кинути камінь у Чорне море, який він буде? (Мокрий)
Скласти прислів”я
Мудрим ніхто не вродився, а навчився.
З добрим дружись, а лихого стережись.
Багато казати, а нема що слухати.
Людина без друзів, що дерево без коріння.
Менше говори – більше почуєш.
Книга вчить, як на світі жить.
Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.
Бджола мала, а й та працює.
Без охоти нема роботи.
Зробив діло – гуляй сміло.
З якої це казки?
1. А дівчина пішла тією дорогою, яку вказав вовк. (Червона шапочка)
2. Встромляє лисичка голову в глечик, а голова не йде. (Лисичка та Журавель)
3. От прибігає Зайчик, коли чує, хтось є в хатинці. (Коза-дереза)
4. Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили гніздечко. (Кривенька качечка)
5. Ведмідь тоді його за бік, та й зав”яз зубами. (Солом”яний бичок)
6. Викидала, викидала, аж поки всю рибу із саней не викинула. (Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
Скласти пазли (працює вся команда)
- Справжні лицарі повинні бути сильними, бо ж їм доводилося носити лицарські облаштунки та меч, який важив найменше 25 кг. То, що ж, прийшов час і наших лицарів силу і спритність перевірити, та ще й увагу.
1. Хто швидше з”їсть яблуко? (2 учасники)
2. «Почисть одяг» - учасник із зав”язаними очима знімає прищепки з іншого учасника (2 учасники)
3. Перебрати розсипані крупи (2 учасники)
4. Хто швидше зав”яже шнурки? (2 учасники)
5. «Автомобільні перегони» - на довгі нитки прив”язані машинки. Учасники намотують їх на олівці. Хто швидше, той переможець. (2 учасники)
6. «Юні художники» - намалювати малюнок із заплющеними очима. (2 учасники)
7. «Коса – дівоча краса» - хто краще заплете дівчинці косу? (2 учасники)
8. «Вінікобол» - пройти між кеглями, ведучи віником тенісний м”ячик. (2 учасники)
9. «Один за всіх – всі за одного» - перенести тенісний м”ячик в ложці з одного стола на інший (Вся команда)
Поки рада обміркує, хто набрав скільки балів, ми поставимо питання до залу
( Конкурс із вболівальниками)
«Продовж речення»
1. Бережи одяг , доки новий, а здоров'я, поки… (молодий)
2. Як немає сили, той світ..( немилий)
3. Хто день починає з зарядки, у того все буде…(в порядку)
4. Без уроків фізкультури не зміцнить … (мускулатури)
6. Козак українську любить мову, додержить завжди свого… (слова)
Відгадай загадку
1. Умивається часто, але рушником не втирається (кіт)
2. Рідке , а не вода, біле, а не сніг.(молоко)
3. Лежало поки лежалося, а припекло, то й сліду не зосталося.(сніг)
4. День і ніч ходить, а з місця не сходить.(годинник)
5. Біленька корзин очка, а дно золотисте.(ромашка)
В корзинці – росинка, як сонечко чисте.
6. П’ять ріжків торбинка має, п’ять братів туди влізає,
щоб мороз їх не щипав і турбот не завдавав.(рукавичка)
7. Перший я приніс весну, розбудив усе від сну.
Заспіваю під вікном, люди звуть мене …(шпаком)
8. Сімдесят кожухів і всі не застібаються.(капуста)
9. Випускають із теплиць сто однакових сестриць,
їх по черзі всі беруть, тіменем об стінки труть.
Вміло чиркнуть раз і два - запалає голова.(сірники)
10. По подвір’ю ходить птах і співає по складах.(півень)
11. Я крилатий , я пухнастий, золотистий і смугастий,
Над лужком танок веду, дзвінко, весело гуду.(джміль)
12. У вінку зеленолистім , у червоному намисті.
Видивляється у воду на свою хорошу вроду.(калина)
Журі оголошує результати конкурсу. Називає переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар